TEDDY EDDIE to dziecięca ścieżka rozwoju językowego
Uwielbia się wygłupiać i psocić, a zajęcia z jego udziałem nigdy się nie nudzą.
Dzięki metodzie Teddy Eddie dziecko poznaje pierwsze 2.000 słów i jest gotowe na kolejny, bardziej zaawansowany etap nauki. Teddy Eddie to metoda nauczania angielskiego dla najmłodszych.
Poziomy Teddy Eddie
Charakterystyka kursu
Teddy Eddie jest:
Cele kursu
Opinie rodziców o metodzie Teddy Eddie?
Swoją przygodę z Teddy Eddie Maciuś rozpoczął w wieku 3,5 roku. Obecnie ukończył poziom School i ma bogaty zasób słownictwa, którym spontanicznie się posługuje. Czytanie globalne, które wprowadzane było już od poziomu ABC, zdecydowanie pomogło mu w opanowaniu czytania również w języku polskim.
Mama 7-letniego Maćka
Justynka rozpoczęła zabawę z angielskim na poziomie School. Miś Superhero bardzo motywował ją do nauki. Strzałem w 10 jest Plac Zabaw, gdzie poprzez gry córka powtarza materiał, nawet nie wiedząc o tym. Dla mnie ważne są 2-minutówki na koniec zajęć, dzięki nim mogę usłyszeć o tym, co działo się na lekcjach (córka mówi tylko, że było świetnie). Justynka dopytuje o kontynuację, co jest bardzo dobrym znakiem!
Mama 7-letniej Justynki
Moja córeczka bardzo szybko „załapała” język angielski, mimo że miała 2,5 roku, kiedy zaczęła do Was chodzić. Uważam, że potrafi bardzo dużo. W domu mówi po polsku, ale wplata słowa z języka angielskiego, na przykład: „mam ubraną bluzkę pink” czy „dziadek ubiera sock”. Mała chętnie się uczy angielskiego, lubi słuchać płyt. Jestem bardzo zadowolona i dziękuję bardzo!
Mama 3-letniej Nicol
Bezpośredni kontakt z lektorem, widoczne postępy w posługiwaniu się językiem angielskim, możliwość obserwacji prowadzonych zajęć (zajęcia otwarte), zainteresowanie córek lekcjami – pytają o kolejne.
Mama 6-letnich Oli i Kingi
Stały kontakt lektor-rodzice, świetny kontakt lektora z dziećmi, prowadzenie zajęć w bardzo interesujący dzieci sposób, fakt, że syn, wbrew oczekiwaniom, sporo materiału „wchłonął” : )
Mama 6-letniego Mikołaja
Radość, z jaką dziecko uczęszcza na zajęcia. Miłe niespodzianki ze strony dziecka, gdy czasem spontanicznie użyje zapamiętanego słówka (na przykład powiedziała kiedyś do swojej cioci w czerni: „jesteś black!”).
Mama 4-letniej Laury
Entuzjastyczna reakcja dziecka uczęszczającego na zajęcia, miły i regularny kontakt z nauczycielem, szczegółowe raporty na temat treści zajęć i postępów dziecka, współpraca z rodzicem.
Mama 4-letniego Dominika
Widzę, że moje dziecko chętnie uczestniczy w kursie. Mam wszystkie informacje o postępach syna. Ogólnie jestem zadowolony z prowadzenia zajęć.
Tata 6-letniego Filipa
Klara chętnie uczęszcza na zajęcia i aktywnie w nich uczestniczy. Widzę rezultaty w domu. Nie muszę poświęcać wiele czasu na nauczanie angielskiego w domu – przychodzi jej to z łatwością.
Mama 6-letniej Klary
Co dalej?
Więcej o metodzie SAVVY ED przeczytasz tu: SAVVY ED (8-12lat)