Uczymy

250

kursantów

Dane kontaktowe

+48 604 357 226

welcome@welcome.szkola.pl

 

WELCOME KIDS (3-7 lat)

WELCOME KIDS to dziecięca ścieżka rozwoju językowego
oparta na metodzie Teddy Eddie

Materiały zaczerpnięte ze strony https://edubears.pl/teddy-eddie
Teddy Eddie jest wesołym misiem, który codziennie wyskakuje ze swojej kolorowej skarpety, żeby wciągnąć dzieci do swojego świata.
Uwielbia się wygłupiać i psocić, a zajęcia z jego udziałem nigdy się nie nudzą.
5000 to zasób słów jakim posługuje się dorosły Amerykanin.

Poziomy Teddy Eddie

STRZAŁKA2

Charakterystyka kursu

lektor używa języka angielskiego
zajęcia prowadzone nowoczesną metodą specjalnie stworzoną dla dzieci w wieku przedszkolnym
przebieg lekcji dostosowany do możliwości dzieci
wykorzystywany maksymalny okres koncentracji dzieci, aby nie dopuścić do znużenia wprowadzane są elementy zabaw językowych
naukę na zajęciach uzupełniana dodatkowymi materiałami w postaci nagrań oraz podręczników, z których dzieci korzystają w domu dla dodatkowego utrwalenia nabytych na zajęciach umiejętności
nowy materiał, słówka i struktury gramatyczne wprowadzamy w małych partiach, poprzez kontekst ich użycia, przy wykorzystaniu obrazków bądź ruchów lektora
poznany materiał jest ćwiczony przez powtarzanie oraz serię pytań i odpowiedzi
dzieci wypowiadają się w trakcie lekcji pełnymi zdaniami, co pozwala na zapamiętanie całych struktur używanych później w konwersacji
na bieżąco kontrolowana i poprawiana jest właściwa wymowa
żywe tempo sprawia, że dzieci długo są w stanie aktywnie uczestniczyć w ćwiczeniach

Teddy Eddie jest:

PRZYJAZNY

nauka odbywa się w formie zabawy w niewielkich grupach i w ładnych, kolorowych salach

WIELOPOZIOMOWY

gwarantuje rozwój, płynne przejścia na kolejne poziomy oraz kontynuację procesu nauczania

ELASTYCZNY

zaspokaja potrzeby dzieci w różnym wieku i na różnym poziomie

AMBITNY

zawiera wyjątkowo duży zasób słów (wprowadzanych i ćwiczonych zawsze w zdaniach) oraz tekstów, a same zajęcia prowadzone są przez wykwalifikowaną kadrę pod stałym nadzorem metodycznym

PRZYJAZNY RODZICOM

zawiera ‘Poradnik dla rodziców’ oraz zapewnia bieżącą informację na temat kursu w postaci lekcji otwartych, regularnych e-maili, spotkań z rodzicami oraz rzetelnego systemu ewaluacji postępów dziecka

WIARYGODNY

zasady licencyjne stoją na straży wysokiego standardu realizacji kursów i odpowiedniego przygotowania nauczycieli

WESOŁY

zawiera dużo dziecięcego humoru i bajkową oprawę

BOGATY

zarówno jeśli chodzi o zestaw ucznia, jak i materiał językowy pozwalający na całkowite ‘zanurzenie się’ w języku obcym

BLISKI

naturalnemu przyswajaniu języka i prawdziwie komunikacyjny

Cele kursu

Celem kursu jest nie tylko nauka angielskiego, ale również wszechstronny rozwój dziecka.
Cele językowe:
Rozwój umiejętności słuchania i osłuchanie z językiem angielskim
Nauka prawidłowej wymowy i intonacji
Nauka praktycznych zwrotów i umiejętności ich zastosowania w klasie
Cele ogólnorozwojowe:
Nauka pracy w parach i grupach – wykształcenie chęci służenia pomocą innym
Rozwijanie sprawności manualnych
Stymulowanie rozwoju dzieci poprzez taki dobór zadań, które będą dla nich wyzwaniem, ale pozwolą też na poczucie sukcesu

Opinie rodziców o metodzie Teddy Eddie?

Swoją przygodę z Teddy Eddie Maciuś rozpoczął w wieku 3,5 roku. Obecnie ukończył poziom School i ma bogaty zasób słownictwa, którym spontanicznie się posługuje. Czytanie globalne, które wprowadzane było już od poziomu ABC, zdecydowanie pomogło mu w opanowaniu czytania również w języku polskim.

Mama 7-letniego Maćka

Justynka rozpoczęła zabawę z angielskim na poziomie School. Miś Superhero bardzo motywował ją do nauki. Strzałem w 10 jest Plac Zabaw, gdzie poprzez gry córka powtarza materiał, nawet nie wiedząc o tym. Dla mnie ważne są 2-minutówki na koniec zajęć, dzięki nim mogę usłyszeć o tym, co działo się na lekcjach (córka mówi tylko, że było świetnie). Justynka dopytuje o kontynuację, co jest bardzo dobrym znakiem!

Mama 7-letniej Justynki

Moja córeczka bardzo szybko „załapała” język angielski, mimo że miała 2,5 roku, kiedy zaczęła do Was chodzić. Uważam, że potrafi bardzo dużo. W domu mówi po polsku, ale wplata słowa z języka angielskiego, na przykład: „mam ubraną bluzkę pink” czy „dziadek ubiera sock”. Mała chętnie się uczy angielskiego, lubi słuchać płyt. Jestem bardzo zadowolona i dziękuję bardzo!

Mama 3-letniej Nicol

Bezpośredni kontakt z lektorem, widoczne postępy w posługiwaniu się językiem angielskim, możliwość obserwacji prowadzonych zajęć (zajęcia otwarte), zainteresowanie córek lekcjami – pytają o kolejne.

Mama 6-letnich Oli i Kingi

Stały kontakt lektor-rodzice, świetny kontakt lektora z dziećmi, prowadzenie zajęć w bardzo interesujący dzieci sposób, fakt, że syn, wbrew oczekiwaniom, sporo materiału „wchłonął” : )

Mama 6-letniego Mikołaja

Radość, z jaką dziecko uczęszcza na zajęcia. Miłe niespodzianki ze strony dziecka, gdy czasem spontanicznie użyje zapamiętanego słówka (na przykład powiedziała kiedyś do swojej cioci w czerni: „jesteś black!”).

Mama 4-letniej Laury

Entuzjastyczna reakcja dziecka uczęszczającego na zajęcia, miły i regularny kontakt z nauczycielem, szczegółowe raporty na temat treści zajęć i postępów dziecka, współpraca z rodzicem.

Mama 4-letniego Dominika

Widzę, że moje dziecko chętnie uczestniczy w kursie. Mam wszystkie informacje o postępach syna. Ogólnie jestem zadowolony z prowadzenia zajęć.

Tata 6-letniego Filipa

Klara chętnie uczęszcza na zajęcia i aktywnie w nich uczestniczy. Widzę rezultaty w domu. Nie muszę poświęcać wiele czasu na nauczanie angielskiego w domu – przychodzi jej to z łatwością.

Mama 6-letniej Klary

Co dalej?

Po programie WELCOME KIDS uczniowie mogą kontynuować naukę nową, ambitna metodą nauczania SAVVY ED.

Więcej o metodzie SAVVY ED przeczytasz tu: SAVVY ED (8-12lat)

Loading